First time I saw her …

gill-black-stockings-by-sam-haskins-b

   Lumina cadea direct pe ea. Scotandu-i in evidenta tenul alb frumos presarat de niste pistrui timizi. Ochii caprui scosi in evidenta de parul saten foarte carliontat prins in coada. Cumva grabit si parca neingrijit, cu unele suvite curgandu-i pe fata. Buzele ei roz si voluptoase scoateu la iveala dupa fiecare zambet o strunga micuta. Dar ceea ce completa toate astea era zambetul ei sincer si des. Parea o persoana timida si totusi directa, inocenta dar care totusi a trecut prin multe, sincera dar care ascunde multe secrete. Toate aparentele astea m-au facut sa imi placa de ea. Desi se spune ca aparentele inseala, iar eu din pacate de multe ori am vazut asta pe pielea mea.

   Era imbracata cu un tricou kaki mult mai mare decat ea. Cu un umar care mereu ajungea gol, tragand de tricou aproape sistematic incercand sa il acopere. Sub tricou stateau timizi sanii ei fara sutien parca incercand sa evadeze cu o nesimtire apriga mai ales ca era cineva in vizita. De sub tricoul ei larg, picioarele ei lungi acoperite in ciorapi de dama negrii si grosi completau tinuta ei lejera de casa, iar pe ea ca un tot perfect.

         Asa am cunoscut-o si asa imi aduc aminte de ea. Desi nu cred si nu as putea intelege cum vine ideea de “dragoste la prima vedere”, dar sunt destul de sigur ca daca exista asa ceva …tocmai mi s-a intamplat.

         Am incercat pe cat posibil sa nu ii fac o descriere cum Fratii Grimm o descriu pe Alba-ca-zapada. Nici pe departe. Fiindca EA e Alba- ca-zapada a mea. Da. Am gasit-o!

“Women always try to tame themselves as they get older, but the ones who look best are often a bit wilder” – Miuccia Prada

Leave a Reply

